یادداشت لاریز، فیکیرلریز و اورک یازیلاریزی بوردا یازین و یایین؛ ایسته دیگیز فیکیرلری تعقیب ائدین و گونده لیک بحث لره قاتیلین.

یازیلار

dabiranf

سوالات ضمن خدمت مسطور ۱ زندگی با آیه ها

سوالات ضمن خدمت سال ۱۴۰۳ مسطور ۱ زندگی با آیه ها ( نمونه سوالات سال ۱۴۰۴ نیز در صورت برگزاری آزمون بروز می شود) . دانلود سوالات ضمن خدمت سال ۱۴۰۳ مسطور..

yasamanfarzan

ایران یا سانفرانسیسکو؟!

پای صحبت برخی که اوضاع اجتماعی فعلی ایران را تحلیل می کنند بنشینید یا به صفحه مجازی شان سر بزنید، این تصور به شما دست می دهد که ایران شده سانفرانسیسکو!..

yaxinyol

ماراتن ازمیر

​. اِزمیر (به ترکی استانبولی: İzmir) یکی از شهرهای ترکیه است. ازمیر پس از استانبول و آنکارا سومین شهر پرجمعیت ترکیه و دارای موقعیتی ممتاز..

bulaq

بولاق درنه‌یی‌نین «حسین واحدی» ایله اؤزل دانیشیغی

1- لوطفا اؤزونوزو تانیتدیرین:. حسین واحدی (دوْغوم ۱۳۶۰/۰۸/۰۸) اورمیه‌لی یازیچی و ژورنالیست‌ و تورک دیلی و اویقارلیغینین خادیمیدیر. آتا-باباسی «بؤیوک..

yasamanfarzan

ادامه راه

انگار آرامش پیش از طوفان سریع تر از آن چه که گمان می کردم به سر خواهد آمد! بعد از طوفان چی خواهد شد؟ من فکر می کنم آینده بعد از چند سال بهتر از حال و گذشته خواهد..

رونمایی از کتاب سیاه چاله

با سلام،. همان گونه که قبلا اطلاع رسانی شده است ساعت ۵ تا ۵:۴۵ دقیقه روز پنجشنبه این هفته (۳۰ فروردین) جلسه رونمایی و معرفی کتاب سیاهچاله ها به قلم دکتر شیخ جباری..

رمان هایی که امسال خواندم

همان گونه که قبلا نوشتم من معمولا در اسفند ماه چند جلد کتاب می خرم تا در فروردین ماه بخوانم. امسال علاوه بر «حادثه همزاد من هست» به قلم حمیده جوانشیر (که مفصل در..

کمپینی برای پرداخت حق عضویت انجمن فیزیک

اگر ۶۰-۷۰ درصد اعضای انجمن حق عضویت خود را بپردازند مشکلات مالی انجمن مرتفع می گردد اما برای این که اعضا متقاعد شوند که چنین کنند، یک کمپین لازم هست. از یک سو..

حق عضویت انجمن فیزیک

مطابق سایت انجمن فیزیک، این انجمن ۲۵۴۹ عضو پیوسته، ۱۳۱۷ عضو وابسته و ۸۳۷۰ عضو دانشجویی دارد. طبعا حق عضویت پیوسته بیش از دانشجویی است (د راین جور چیزها..

dabiranf

سوالات مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

سوالات مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ | مربی پرورشی | دبیری | آموزگار ابتدایی گزینش عقیدتی 1403 جدیدترین و بروزترین فایل . کاملترین پکیج سوالات مصاحبه..

gunsuzlari

پست جالب مازیار لرستانی در مورد گرانی سکه

بو مملکتین اوضاسیندان ائله بیرجه وزیر لر راضی دی میلت یوخ. ابرار گونده لیکی دونن کی شماره سینده گوزل بیر سوز یازمیشدیر کی ائیه مملکتین بو اوضاسیندان..

yaxinyol

سفران‌بولو عنوان شهر آرام را دریافت کرد

​. منطقه سفران‌بولوی استان کارابوک، عنوان شهر آرام (Cittaslow) را دریافت کرد.. منطقه سفران‌بولو که در فهرست میراث جهانی سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل..

آنتالیا همچنان به رکوردشکنی در بخش توریزم ادامه می‌دهد

​. آنتالیا که در سال گذشته به بالاترین رقم در تاریخ گردشگری دست یافت، همچنان به رکوردشکنی ماهانه در دوره سه ماهه سال 2024 ادامه می‌دهد.. این شهر برای اولین بار در..

معرفی غذاهای ترک در ژاپن

​. با توجه به صدمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ترکیه و ژاپن، فعالیت‌های فرهنگی و هنری بین دو کشور در سال 2024 سازماندهی می‌شود.. در چارچوب رویدادهای صدمین..

رستوران‌های ترکی؛ انتخاب مردم لیبی برای افطار

​. مردم طرابلس، پایتخت لیبی در ماه مبارک رمضان برای افطار رستوران‌های ترکی را انتخاب کردند.. حدود 20 رستوران ترکی در طرابلس وجود دارد و نزدیک ساعات افطار..

yasamanfarzan

کانال مینجیق

من کانال تلگرامی مینجیق را دوباره احیا کردم:@monjoog..

bulaq

بولاق درنه‌یینین دوققوزونجو تانیتیم برنامه‌سی

بولاق درنه‌یینین دوققوزونجو تانیتیم برنامه‌سی اورک دولو کدرله رحمتلیک مژگان خانیم صیامی🖤. . تانینمیش، یازیچی، شاعیر، مترجم و ژورنالیست مژگان خانیم صیامی..

yasamanfarzan

خاطراتی در مورد دورریز مواد غذایی- از زنجان و ازمیر تا پاریس و کالیفرنیا

حدود ده سال پیش، من و شاهین به دعوت دانشگاه تحصیلات تکمیلی به زنجان رفتیم. برای شام هم به اتفاق برخی از استادان آن دانشگاه و عده ای از دانشجویان تحصیلات تکمیلی..

قپی مینجیقی

پز دادن وقپی آمدن من عبارت است ازاین:. . نه تنها حق عضویت خود را در انجمن فیزیک همه ساله می پردازم، از محل پژوهانه ام حق عضویت اعضای گروهم را هم پرداخت..

قپی آمدن به سبک دانمارکی

در سریال بورگن (در مورد یک خانم نخست وزیر دانمارکی بود) وقتی به عنوان دانمارکی به جهان سوم پز می دادند فساد مالی آنها و بری بودن خودشان از فساد را به رخ..

خارج نشین عزیز! پز چیزی را بده که پز دادن داشته باشه!

پ. زی که آشنایان خارج نشین از به زعم خودشان حشمت و شکوه و تشریفات آمریکا می دهند اغلب لنگه ابروی مرا می بره بالا! البته چیزی به آنها نمی گویم. برای چی خودم را..

عیاری از طراران؟ به چه قیمت؟

من قبلا در مورد اهمیت انجمن فیزیک به طور عام و اهمیت خاص آن در این برهه زمانی نوشته ام. این را هم نوشته ام که انجمن که نهادی است مردمی باید به کمک حق عضویت اعضای..

چگونه ویژگی مثبت و منفی رؤسا در نهاد های استبدادی و دموکراتیک بروز می کند؟

چه نهادی دموکراتیک باشد و چه استبدادی، شخصی یا تعداد محدودی از اشخاص برای مدتی باید در راس آن قرار گیرند. هر فردی هم ویژگی های مثبت دارد وهم ویژگی های منفی. فرد..

دکتر مجتهدی مدرسه البرز و بنیانگذار دانشگاه صنعتی شریف

یکی از همکاران کتابی از دکتر مجتهدی به عنوان «به مملکت تان خدمت کنید» معرفی کرده است. من نظرهای زیر را در ادامه آن گذاشته بودم که پاک کردم. اما اینجا باز نشر می..

اول شناخت، بعد نقد

خانم وسمقی در میان کسانی که نواندیشی دینی را ترویج می کنند یک قله هست از این رو که هم سواد دینی و فقهی بسیار بالایی دارد، هم اغراض شخصی ندارد و هم عمیق هست و قادر..

rabinmedical

باید دلیلی هم بر شات نزدن لیزر نیز بیان کرد

عکاسی با دستگاه لیزر مو به چند دلیل توصیه نمی شود، زیرا می تواند برای خود دستگاه هم خطرناک و هم آسیب زا باشد. اول از همه، دستگاه های لیزری طراحی شده برای حذف مو،..

alirezarezai

آج قارین

بیر توخ آدام، آجی گؤرسوندرد چکمز، غم-غصّه یئمزآج آدامی درک ائله مزاوتانماز، اؤلمَز، اریمزاوروج توتوب، ناماز قیلاربوینو ائششک بوینو کیمینمیللتی لاپ دین سیز..

kendimiz

آج

بیر توخ آدام، آجی گؤرسوندرد چکمز، غم-غصّه یئمزآج آدامی درک ائله مزاوتانماز، اؤلمَز، اریمزاوروج توتوب، ناماز قیلاربوینو ائششک بوینو کیمینمیللتی لاپ دین سیز..

rabinmedical

مشاهده ودرک یو پی اس مناسب برای مصارف خانگی

قطع برق - آفت کار ناتمام، پیشرفت از دست رفته و یخ زدایی وحشتناک یخچال. اما نترسید، جنگجویان خانه! UPS (منبع برق اضطراری) مانند یک قهرمان خانگی وارد می شود و آماده..

alirezarezai

قودوق و ائششک

به غیر حسرت آپارماز بشر بودونیادانقوتور کئچی کئچر و شیر نر بو دونیادانغرورو ترک ائله، دایم مَنم مّنم ائله مَهسّنی ده توپراق ائدَر، الحذر بو دونیاداندّرین..

۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰ > »یارپاق ۱ / ۲۱۶۴